09 298 05 10
Deel jouw gerechten op
Is een abonnement verplicht?
Neen. Je hoeft geen abonnement te nemen. Kies voor een eenmalige bestelling, zonder verplichtingen. Of een wekelijkse of tweewekelijks abonnement.
Welke soorten abonnementen kan ik kiezen?
Je kan kiezen tussen een wekelijks of tweewekelijks abonnement om je Foodbag om de week of om de twee weken te ontvangen.
Je kan je abonnement altijd pauzeren wanneer je wil of stopzetten als je geen Foodbag meer wenst.
Kan ik een abonnement zomaar opzeggen?
Ja. Een abonnement kan je stopzetten of pauzeren wanneer je wilt, zonder verdere verplichtingen.
Meld je aan en klik op ‘Mijn gegevens’. Onderaan de pagina vind je jouw actieve abonnementen terug. Klik op 'stopzetten'.
Houd er rekening mee dat je dit vóór donderdagochtend 9 uur doet, voor de levering van de eerstvolgende vrijdag, zaterdag, zondag of maandag.
Kan ik mijn abonnement pauzeren?
Ja. Je abonnement pauzeren doe je in ‘Mijn gegevens’. Onderaan de pagina vind je jouw actieve abonnementen terug. Klik op ‘pauzeren’ en kies de gewenste periode.
Of ga naar je bestelling via ‘Menu’, kies de week die je wil overslaan. Klik bovenaan naast Jouw bestelling op 'II Deze week wil ik geen box'.
Houd er wel rekening mee dat je dit vóór donderdagochtend 9 uur doet, voor de levering van de eerstvolgende vrijdag, zaterdag, zondag of maandag.
Hoe pas ik de gerechten aan in mijn abonnement?
Je kan elke week je bestelling aanpassen zoals je wil. Op basis van jouw voorkeuren in je abonnement zetten we gerechten en extra’s klaar. Deze kan je aanpassen voor donderdagochtend 9u. Doe je dit niet voor dan worden de gekozen gerechten en extra’s automatisch besteld.
Hoe pas ik de voorkeuren voor gerechten aan in mijn abonnement?
Meld je aan en klik op ‘Mijn gegevens’. Onderaan de pagina bij ‘Abonnement’ kan je jouw voorkeuren wijzigen. Op basis van deze voorkeuren stellen we een bestelling op met gerechten en extra’s.
Hoe voeg ik een tweede adres toe?
Tijdens het bestellen moet je jouw adres invoeren. Een van je adressen staat altijd ingesteld als standaardadres. Kijk dit altijd goed na voordat je afrekent.
We zijn verhuisd, hoe wijzig ik mijn adres?
Hoe wijzig ik de betaalmethode in mijn abonnement?
Zo wijzig je gemakkelijk je (nieuwe) betaalmethode:
Let op: Voeg eerst een nieuwe betaalmethode toe, verwijder dan pas de oude.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Check je inbox (of spam folder) met verdere instructies om je wachtwoord aan te passen.
Hoe spaar ik punten?
Als abonnee verdien je bij elke bestelling 20 punten.
Als eenmalige besteller verdien je 10 punten bij elke bestelling. Bestel je drie weken op rij? Dan krijg je een bonus van 30 punten.
Deel je persoonlijke code met vrienden of familie om nog meer punten te verdienen. Elke keer als iemand voor het eerst Foodbag bestelt met jouw code, krijg je een puntenboost van 500 punten.
Wat kan ik doen met mijn punten?
Punten kan je ruilen voor korting of exclusieve prijzen. Volg deze stappen:
Je krijgt een bevestigingsmail met een persoonlijke code. Voer je code in bij je volgende bestelling Je krijgt meteen korting als je korting hebt geclaimd. Als je een prijs hebt geclaimd, voegen we die toe aan je volgende bestelling.
Hoe lang is een geclaimde prijs geldig?
Let op: we kunnen vervallen codes niet heractiveren.
Kan ik meerdere prijzen tegelijk claimen?
Ja. Als je genoeg punten hebt om meerdere prijzen te claimen, kan je ze tegelijkertijd claimen in je prijzenkast. Let op: je kan maar één geclaimde kortingscode gebruiken per bestelling.
Kan ik mijn korting combineren met andere kortingen?
Enkel de SORRY-codes en de FOODBAG-codes kan je combineren met een andere kortingscode.
Lees hier hoe je een kortingscode invoert
Mijn kortingscode werkt niet, wat moet ik doen?
Lees hier hoe je een kortingscode invoert
Werkt je code nog steeds niet?
Ik heb geen e-mail ontvangen met mijn geclaimde kortingscode, wat nu?
Je ontvangt de e-mail met je persoonlijke kortingscode op het e-mailadres van je Foodbag account. Kijk ook zeker goed je spambox of ongewenste mails na.
Hoe bestel ik een cadeaubon?
Vraag je cadeaubon aan via foodlover@foodbag.be