Kan ik mijn box ook afhalen?
Ja, ook als je maar eenmalig bestelt:
Je kan je box afhalen vanaf maandag in het door jou gekozen Collect&Go afhaalpunt.
Wanneer het maandag een officiële nationale feestdag is, kan je je box ophalen vanaf dinsdag tot woensdagavond 19u in het door jou gekozen afhaalpunt.
Je krijgt altijd een bevestigingsmail om te weten vanaf hoe laat je de box kan afhalen.
Ik ben mijn box vergeten ophalen. Wat nu?
Jouw box blijft beschikbaar voor ophaling tot dinsdagavond 19u.
Als je jouw box niet op tijd ophaalt, dan schenken we deze aan een voedselbank in de buurt.
Wanneer kan ik mijn box afhalen via een Collect&Go afhaalpunt?
Je kan je box afhalen vanaf maandag in het door jou gekozen Collect&Go afhaalpunt. Jouw box blijft beschikbaar voor ophaling tot dinsdagavond 19u.
De uren waarop je jouw box kan afhalen kan soms afwijken afhankelijk van het gekozen afhaalpunt.
Je krijgt altijd een bevestigingsmail om te weten vanaf hoe laat je de box kan afhalen.
Welke Collect&Go afhaalpunten zijn beschikbaar?
Raadpleeg de volledige lijst in ‘Mijn gegevens’ door een afhaalpunt toe te voegen in je Adres. Of wanneer je tijdens het bestellen een afhaalpunt toevoegt.
We hebben momenteel nog geen toegang tot alle Collect&Go afhaalpunten. We leveren momenteel aan iets meer dan 100 afhaalpunten in België.
Levert Foodbag in mijn gemeente?
Onze eigen chauffeurs leveren in heel België!
Je kan je Foodbag ook afhalen in een Collect&Go afhaalpunt. Ontdek de ophaalpunten in jouw buurt door een ophaalpunt toe te voegen aan je adressen in ‘Mijn gegevens’.
Moet ik extra betalen voor de levering?
Neen. Al onze prijzen zijn inclusief levering. Dat vinden we eerlijker. We willen jou geen extra kosten aanrekenen voor een basisservice.
Extra transportkosten zijn vaak een middel om extra kosten aan te rekenen of de totale prijs te verbergen. Net zoals de kosten van andere diensten of activiteiten (denk aan onze klantenservice, het vullen van de dozen, de routeplanning) worden onze transportkosten berekend in de prijzen van onze producten: de gerechten uit het menu en onze extra’s.
Leveren jullie ook in Nederland?
Neen. Wij leveren op dit moment enkel in heel België.
Op welke dagen levert Foodbag?
Onze chauffeurs leveren op vrijdag, zaterdag, zondag en maandag, maar niet elke dag in elke regio.
Wanneer je een bestelling plaatst of wanneer je jouw gegevens aanpast in Mijn gegevens kan je zien op welke dagen en uren we in jouw regio leveren.
Liever je Foodbag afhalen?
Kies dan voor een Collect&Go afhaalpunt. Voeg op het einde van je bestelling (of in Mijn gegevens) een adres toe en kies voor een afhaalpunt van Collect&Go in jouw buurt. Afhalen kan je vanaf maandag 12u of 16u, afhankelijk van je Collect&Go-afhaalpunt, tot dinsdag 19u.
Wanneer krijg ik mijn bestelling?
Op donderdag krijg je een bevestigingsmail met daarin een tijdspanne van één uur waarin je Foodbag wordt geleverd (uiteraard in de door jou aangeduide leveringstijd).
Op de leverdag zelf zal je nog een sms ontvangen zodra je Foodbag onderweg is. Je kan de levering steeds volgen via de Track & Trace-link die je ontvangen hebt via mail of via de sms.
Leveren jullie ook op feestdagen?
Foodbag levert nooit op feestdagen.
Als een leverdag samenvalt met een feestdag, leveren we automatisch jouw box op een ander tijdstip en houden we je ruim op voorhand op de hoogte. Wil je liever zelf kiezen op welke dag je jouw box ontvangt? Je kan tot donderdagochtend 9u de details van je levering aanpassen in ‘Mijn gegevens’.
Wat als ik niet thuis ben op het moment dat mijn box wordt geleverd?
Als er niemand thuis is, probeert de chauffeur je Foodbag bij je buren te leveren.
Heb je specifieke instructies voor de chauffeur in het geval je niet thuis bent? Geef een seintje aan onze klantendienst of laat je een tip achter voor de chauffeur in Mijn gegevens. Dat doe je zo:
De chauffeur laat je steeds via sms weten waar je box zich bevindt. Op de dag van de levering ontvang je ook een SMS met exacte informatie over de status en het tijdstip van je bezorging.
Waarom kiezen voor een Duurzame route?
De Duurzame route is een bredere tijdspanne waartussen je je levering kiest. Met een bredere tijdspanne krijgen onze planners meer ruimte om jouw levering in te plannen waardoor onze chauffeurs minder kilometers rijden. Dat is ecologisch én efficiënt.
Hoe pas ik het leveringsmoment aan van mijn bestelling?
Je kan je levermoment nog aanpassen tot donderdagochtend om 9u. Daarna sluiten we de bestellingen af kunnen het ingeplande levermoment niet meer aanpassen.
Meld je aan en ga naar ‘Menu’
Abonnees opgelet: Kijk steeds de levering van jouw bestelling nog eens na bij 'menu' zoals hierboven beschreven. Je kan het adres en levermoment van je bestellingen ook aanpassen in Mijn gegevens. Maar, als je eerder al aanpassingen hebt aangebracht in een specifieke bestelling of je als je al een bestelling hebt aangepast, dan zal de wijziging die je hebt doorgevoerd in Mijn gegevens niet meer op deze bestelling toegepast worden.
Lees hier hoe je je levermoment aanpast
Hoe pas ik mijn adres aan?
Je kan je adres nog aanpassen tot donderdagochtend om 9u. Daarna sluiten we de bestellingen af kunnen het ingeplande levermoment niet meer aanpassen.
Abonnees opgelet: Als abonnee kan je de levervoorkeuren van bestellingen ook aanpassen in Mijn gegevens. Maar als je de levervoorkeuren van een bestelling aanpast via het winkelmandje, zullen deze niet meer veranderen door de aanpassingen van levervoorkeuren in Mijn gegevens.
Klopt het dat ik soms meerdere dozen ontvang voor één bestelling?
Ja. Afhankelijk van hoeveel maaltijden, personen of extra's je hebt besteld, kunnen er meerdere dozen geleverd worden.
Mijn box werd niet bezorgd, wat nu?
Heb je niets ontvangen, maar werd de levering van je box wel bevestigd via de app, website of mail Controleer of je een berichtje hebt ontvangen van de chauffeur. Je box werd mogelijk geleverd bij de buren.
Heb je geen informatie gekregen over je levering? Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst!
Kan mijn levering vroeger of later gepland worden dan voorzien?
Neen. Het is niet mogelijk om als klant een specifiek uur of moment door te geven waarop je jouw bestelling graag ontvangt.
We plannen elke week onze routes zo efficiënt mogelijk in volgens het levermoment dat je gekozen hebt, zodat onze chauffeurs zo weinig mogelijk kilometers afleggen. Zo beperken we onze ecologische voetafdruk. Het aanpassen van een specifiek levermoment heeft ook een te grote invloed op de andere leveringen in een rit.
Je kan wel steeds voor donderdagochtend 9u de leveringsvoorkeuren van je bestelling aanpassen.
09 298 05 10
Deel jouw gerechten op