Foodbag Logo

Hoe pas ik mijn levermoment aan?

Na de deadline van donderdag 9u is het helaas niet meer mogelijk om aanpassingen te maken voor je levering van die week

Je levermoment aanpassen

  • Meld je aan en ga naar ‘Menu
  • Kies de juiste week van je bestelling
  • Klik rechtsonder op het doosje
  • Bij ‘Levering’, klik op het potloodje naast de leveringsdatum
  • Kies een nieuw levermoment
  • Klik op ‘Opslaan

Je kan je levermoment nog aanpassen tot donderdagochtend om 9u. Daarna sluiten we de bestellingen af en kunnen we het ingeplande levermoment niet meer aanpassen.

Je kan het adres en levermoment van toekomstige bestellingen ook aanpassen in ‘Mijn gegevens’.


Abonnees opgelet!

Kijk steeds de levering van jouw bestelling nog eens na bij 'menu' zoals hierboven beschreven. Je kan het adres en de leverdetails van je bestellingen ook aanpassen in ‘Mijn gegevens’.

Maar, als je eerder al aanpassingen hebt aangebracht in een specifieke bestelling of je als je al een bestelling hebt aangepast, dan zal de wijziging die je hebt doorgevoerd in ‘Mijn gegevens’ mogelijks niet meer op deze bestelling toegepast worden.


Heb je hier geen antwoord gevonden op je vraag?

Contacteer ons